Monday, 23 January 2012

Hello all..! im new here..so mmg byk la bende yg ak  tak tau pasal blog ni..so,tlg la bg tunjuk ajar ea..trime kaseh byk2..=) . Ak nak ckp pasal umur.. Umur ak taun ni akn jadi 21..OMG tue suda..tk sngke ak tup tap tup tap dah 21 ak..hilang dah belas2..sume puluh2 je tgl..sebut pasal umur ni,ramai tk yg takot agknye?? Rate2 ak tgk artis,snanye bukan arits je la..org2 bese pon takot ble org tanye pasal umur masing2..takot leetuuww nk trime kenyataan umur dah meningkat..hukhuk..ok! ak pon same jgk mcm tu..dulu ak tk phm asal la manusia2 ni takot sgt nk bg tau umur..?? now ak paham dah..Bila umo dah naik ni fasa kehidupan baru akn brmule..kalau tanye ak,mesti la ak nk ke fasa yg baik kn..insyaAllah tk lme lg la tu..dah2 korg jgn takot pasal umur ni..sbb lagi tue org lagi cntik + hensem..kn kn ?? Lpas tu mcm2 pengalaman korg dah rase..syiokk tu...orite lah, nanti ak cte2 lg keyh..

HAVE A NICE DAY =)

No comments:

Post a Comment