Tuesday, 26 March 2013

RUMPAI LAUT aka PURE MARINE COLLAGEN

    Assalammualaikum hye!!

Korang pernah dengar tak mengenai rumpai laut?Mesti pernah kan??tipu la kalu tk penah..kat tv pun dah ada dah keluar mengenai rumpai laut ni.Ramai yang dah mencuba rumpai laut ini,dan hasilnya mmg memuaskan tawww...

Banyak sebenarnya kelebihan rumpai laut ni,dan tak ada campuran bahan kimia..Antara kesan-kesan pengambilan pure marine collagen  ialah :
- memberi tenaga dan menguatkan sistem tubuh badan.
-menguatkan tulang dan sendi
-merawat gastrik
-mencegah kanser
-mengelakkan sembelit
-menurunkan kolestrol dalam tubuh
-mempercepatkan penyembuhan luka
-melicin dan menegangkan kulit
-anti oksida yg tinggi dari buah delima atau beri
Sebenarnya banyak lagi,yang diatas hanya sebahagian sahaja.

Ini pulak adalah khasiat pure marine collagen:
-nilai nutrisi 10 kali ganda berbanding dengan sirip ikan yu.
-khasiat sama seperti khasiat burung layang-layana
-nilai ph =7.6
-kalsium 37 lebih tinggi dari hati ikan
-anti oksida 550 kali lebih dari vitamin c
-vitamin A 40 kali lebih berbanding beta cerotine
-protein 21 kali lebih dari susu
-omega 3 dan 6
-mempunyai kalsium,kalium,zat besi,magnesium,pottasium vitamin B6,B12,C,A dan antioksidan
-jumlah kolagen yg tinggi
-serat yg tinggi
-iodin yg tinggi

Sekarang ni ramai yang mencari rumpai laut gred aaaa iaitu warna hija dan sgt susah untuk mencari gred aaaa.Ini merupakan gred yg paling bagus.Disini saya ada menjual PMC HIJAU.
Ini adalah harga bagi rumpai laut/ pure marine collagen.

  • Gred AAA (ungu) rm20/100g
  • Gred AAAA(hijau) rm30/100g      (postage rm6)
Pada yang berminat boleh watapp di 0133917519 =).

ok see u on the next post..bye!

No comments:

Post a Comment